АРТ-Терапія. Допоможи собі сам.

Багато хто з нас іноді буває у поганому настрої, відчуває психологічну тяжкість і втому, переживає почуття якоїсь незрозумілої тривоги. Позбавитися від цих станів можна самостійно і без допомоги психолога, причому зробити це можна дуже цікаво і без особливих тимчасових і матеріальних витрат.

/Files/images/0_допом1.jpg
/Files/images/0_допом2.jpg

Безкоштовні заняття по IT-напрямкам

Ліцензована Мала Комп’ютерна академія Інталіт (з НТУУ «КПІ", досвід роботи 24 роки) у рамках співраці зі школами проводить для учнів Вашого району безкоштовні заняття по IT-напрямкам: програмування, дизайн, web та digital – технології. Програма підготовлена для учнів 4-10 класів.
Прохання до класних керівників розповсюдити цю корисну інформацію для батьків у вайбер-групах. Батьки на неї чекають!
Давайте разом надамо можливість батькам та дітям опанувати сучасні напрямки IT-світу.
Відома Комп’ютерна Академія («КПІ») реєструю Вашу дитину на безкоштовне заняття за посиланням: https://forms.gle/CneK9AZSZkjruPecA .
Довідки за телефоном: 067-506-44-31, 0673417750, 0957119524.
З повагою, провідний методист Абрамовська А.В.

*

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА 3 ПИТАНЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІЙ, САМООСВІТИ ТА САМОВИХОВАННЯ

Просвіта для здобувачів освіти

1. Як боротися з булінгом: поради для дітей https://www.youtube.com/watch?v=espwzDTLVkE

2. Повчальні мультики. Не треба ображати друзів

https://www.youtube.com/watch?v=sIe-QK83RYQ

3. Звички і здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=M3An8uibz44

4. Повчальні мультики. Квіти дружби https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc&list=PLkLwod_eIKOXGxcFBC4pG7c4xXl7n9R-q&index=14

5. Повчальні мультики. Образливі слова https://www.youtube.com/watch?v=kcOVvs8R9CU&list=PLkLwod_eIKOXGxcFBC4pG7c4xXl7n9R-q&index=29

Профорієнтаційний буклет для молоді.

Буклет включає ефективні інструменти для молоді, яка прагне свідомо обирати майбутню професію.

https://www.dcz.gov.ua/sites/default/files/buklet_dlya_molodi_print.pdf

Пам'ятка учневі із засвоєння навчального матеріалу

1. Налаштуй себе на засвоєння знань: дізнавшись тему, спробуй самостійно визначити зміст і обсяг інформації. Створи собі робочий настрій, підготуй усе необхідне для сприйняття і конспектування.

2. Слухай активно: роби записи плану; основних висновків, цікавих фактів, а також питань, що в тебе виникли.

3. Зберігай уважність і активність протягом усього уроку. Якщо втомився, включися в загальну психологічну розрядку, яку зазвичай створює вчитель. Якщо цього не відбулося, спробуй у найбільш зручний момент на кілька секунд розслабитися: обпертися на спинку стільця, зробити кілька глибоких видихів, виконати вправи для пальців і т. ін.

4. Якщо тобі не цікаво слухати, намагайся активізувати свою увагу шляхом коригування й доповнення повідомлень учителя або однокласника своїми міркуваннями і прикладами, роблячи це, звичайно, не вголос.

5. Після уроків переглянь законспектований матеріал і, якщо необхідно, уточни і розшир його за рахунок самостійної роботи з підручником. Такий прийом добре закріплює в пам'яті отриману інформацію. Гарне засвоєння матеріалу забезпечується не багаторазовим і незмінним повторенням, заучуванням, а активною роботою над матеріалом. Перед вивченням необхідно відтворювати в пам'яті той матеріал, на який доведеться спиратися, залучати учнів до самостійного «перевідкриття» знань.


Як готувати домашнє завдання

1. Усвідом важливість і мету домашньої роботи, викликай у себе інтерес до цієї роботи, застосуй прийом самонавіювання. Потри руки, ніби відчуваючи задоволення, посміхнися (це найголовніше) і скажи собі: «Мені дуже хочеться добре підготуватися до майбутніх уроків».

2. Якщо прийом самонавіювання не спрацював, то залишається тільки одне: силою волі примусь себе сісти за стіл.

3. Дотримуйся правил навчальної роботи: приступивши до роботи, не дозволяй собі відволікатися від неї; усні завдання чергуй із письмовими; виконавши завдання з якого-небудь предмета, переходь до предмета, відмінного від попереднього (математика - історія - фізика); почни з легкого завдання, якщо ти повільно втягуєшся в роботу;нераціонально готуватися лише з тих предметів, із яких тебе повинні викликати.

4. Не можна механічно заучувати текст: основа запам'ятовування — розуміння. Читаючи, виділяй головні думки, згадуй раніше вивчене, вичлени конкретні приклади, факти, з'ясуй значення незнайомих слів, склади план.

5. Текст не читай кілька разів поспіль, а переказуй. Матеріал краще запам'ятається, якщо він закріплений у пам'яті в той же день.

6. Якщо не можеш розв'язати задачу — не хвилюйся. Відклади її, а через деякий час візьмися за неї знову і тобі пощастить.

7. Використовуй усе багатство підручника: звертайся до змісту; пам'ятай, що головні положення виділяються курсивом, розрядкою, «напівжирним» шрифтом; розглянь ілюстративний матеріал, користуйся довідковим матеріалом, прочитай питання перед вивченням матеріалу, а потім дай відповіді на них.

8. Займися самоконтролем — сам перевір виконання д/з. Цінний прийом самоконтролю — переказ вивченого матеріалу; головна форма самоконтролю — застосування отриманих знань на практиці.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ

СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ № 202

1. Дотримуватись положень Статуту школи.

2. Виконувати рішення органів учнівського самоуправління, розпорядження працівників школи (адміністрації, вчителів, техперсоналу), чергових учнів.

3. Приходити до навчального закладу у зручному, ділового стилю, одягу, на уроки фізкультури і трудового навчання в спеціальній формі. Мати належний зовнішній вигляд (охайна зачіска; не зловживати косметикою).

4. Дотримуватися режиму навчального дня:

. з’являтися в школу за 15 хвилин до початку першого уроку;
. вчасно приходити на кожний урок та інші заняття протягом дня;
. під час навчання не виходити за межі шкільного подвір’я без дозволу вчителів.

5. Не пропускати уроки без поважних причин.

6. Обов’язково вести щоденник школяра відповідно до правил ведення цього документа.

7. Дотримуватися порядку на робочому місці.

8. Брати участь у чергуванні по школі, в класі, кабінеті, на території школи.

9. Дотримуватися правил безпечної поведінки. Не бути байдужим до порушень громадського порядку учнями школи.

10. Виконувати правила санітарії і гігієни. Їсти тільки в їдальні.

11. Вести здоровий спосіб життя (не палити, не вживати алкогольні напої, токсичні та наркотичні речовини).

12. Дотримуватись правил культури поведінки, спілкування на уроках та під час перерв.

13. Під час уроку не користуватися мобільним телефоном (перед початком уроку вимкнути його).

14. Берегти шкільне майно, бережно відноситись до своїх і чужих речей.

15. Підтримувати тепловий режим, економно витрачати електроенергію і воду.

16. Поважати права, честь і гідність учнів та працівників школи.

У разі недотримання даних вимог адміністрація школи повинна буде поставити до відома батьків учня та вжити відповідних заходів згідно Статуту та Положення про школу і чинного законодавства.

Кiлькiсть переглядiв: 301

Коментарi