Шлях до Нової української школи через технології
STEM - освіти.

2021-2022 навчальний рік

Мережа методичної роботи:

ПЦМК

Голова творчої
групи або
ПІБ вчителя

Склад творчої
групи

Методична тема,
над якою працює вчитель чи
творча група

Початкової школи та
вихователів ГПД

Борисенко І.М.

Дегтяренко Ю.О.,
Гаврилюк І.В.,
Борисенко І.М.

Впровадження елементів
STEM-освіти на уроках 4 класу

Початкової школи та
вихователів ГПД

Лунгор Л.М.

Кавуненко О.В.,
Лунгор Л.М.,
Тугай Л.І.

Формування дитячого колективу
шляхом впровадження
STEM-освіти у 1 класі

Початкової школи та
вихователів ГПД

Житнюк Н.В.

Житнюк Н.В.,
Хрещик В.В.

Впровадження STEM-технологій
на уроках природничо-
математичного циклу

Початкової школи та
вихователів ГПД

Сарапулова Є.Г.

Вивчення можливостей
впровадження передового
досвіду в умовах
впровадження
STEM-освіти

Початкової школи та
вихователів ГПД

Фесенко С.Б.

Власюк О.Л.,
Сторожук А.Г.,
Фесенко С.Б.

STEM-проєкти на уроках
природничо-математичного
та технологічного циклів
у 3 класі

Початкової школи та
вихователів ГПД

Гайдай Т.В.

Гайдай Т.В.,
Берегова Н.В.,
Наумова Н.К.

STEM-проєкти на ГПД

Початкової школи та
вихователів ГПД

Шарпило Н.М.

Погоріла Л.І.,
Шарпило Н.М.

Рухомі поробки як елементи
STEM-освіти на ГПД

Математики, фізики та
інформатики

Будчаний О.В.

Реалізація принципів
STEM-освіти на уроках інформатики
та фізики (комп’ютерні симуляції під
час навчання інформатики та фізики)

Математики, фізики та
інформатики

Василенко В.О.

Побудова просторових
фігур засобами продуктів
Blender 3D Graphic

Математики, фізики та
інформатики

Василенко К.Г.

Реалізація самоподібності
в природі засобами векторних
графічних редакторів

Математики, фізики та
інформатики

Гриценко О.В.

Впровадження STEM-технологій
під час вивчення фізики

Математики, фізики та
інформатики

Карнах О.П.

Забезпечення тісного взаємозв’язку
суміжних наук у процесі навчання

Математики, фізики та
інформатики

Кільдій В.М.

Формування в учнів навичок пошуку,
збирання, обробки інформації,
користуючись різними
джерелами й надання здобутих
результатів різними
способами ІКТ (STEM-проект)

Математики, фізики та
інформатики

Кольцова І.М.

Організація цілеспрямованої
пізнавальної діяльності учнів,
формування у них
умінь і навичок здійснювати
наукові дослідження

Математики, фізики та
інформатики

Желізняк М.П.

Використання пакету GEOGEBRA
під час вивчення математики

Математики, фізики та
інформатики

Сенік Н.А.

Формування в учнів навичок
практичної діяльності
через навчально-пізнавальну,
творчу та ігрову діяльність

Природничих наук

Пескова І.В.

Проектні технології як
елемент формування предметних
компетенцій на уроках географії

Природничих наук

Гомон Т.І.

Формування, становлення та
реалізація профільних інтересів учнів
як необхідний процес на шляху
реалізації у STEM-професіях

Природничих наук

Свириденко Т.О.

STEM-проекти як засіб підвищення
якості знань та вмінь на уроках хімії

Природничих наук

Кротюк А.В.

Інтерактивні методи навчання на
уроках хімії із застосуванням
STEM-ехнологій у 10-11 класах

Природничих наук

Коновод Н.П.

Активізація пізнавальної діяльності
та розвиток творчих здібностей учнів
шляхом впровадження дослідницької
діяльності на уроках біології

Природничих наук

Філоненко Л.Г.

Використання ігрових технологій
на уроках навколишнього світу

Творча група вчителів
української мови
та літератури

Ромах С.М.

Ромах С.М.,
Позняк О.І.,
Литвиненко М.О.,
Сімороз Л.В.

Формування та розвиток критичного
творчого мислення у контексті
життєтворчої спрямованості вивчення
української мови та літератури.

Творча група вчителів
історії

Шелег С.М.

Шелег С.М.,
Филь Г.О,
Присяжнюк Л.М.

Модернізація навчально-виховного
процесу з метою підвищення
навчально-пізнавальних, соціальних,
комунікативних компетенцій учнів
на уроках історії

Творча група вчителів
англійської
мови

Піонтковська А.В.

Піонтковська А.В.,
Цибуля О.В.,
Фіщенко Є.М.

Метод проектів в системі STEM-
освіти на уроках англійської
мови у старшій школі

Творча пара вчителів
англійської мови
початкової школи

Щепкіна Н.І.

Щепкіна Н.І.,
Кислюкова Л.Б.

Вивчення STEM-професій у
початкових класах на уроках
англійської мови

Естетичного циклу

Романенко І.Г.

Розвиток творчих здібностей учнів
на уроках музичного шляхом
використання інтерактивних технологій

Естетичного циклу

Процька Т.Л.

Метод біоніки як ключовий елемент
STEM-освіти на уроках
образотворчого мистецтва

Естетичного циклу

Ткачова С.В.

Використання інформаційно
комунікаційних технологій та
впровадження інноваційної моделі STEM-
освіти при викладанні
трудового навчання

Естетичного циклу

Єрмоленко В.І.

Використання новітніх
інформаційних технологій під
час викладання предмету
трудове навчання та технології

Спортивно-
патріотичного циклу

Турчина Т.О.

Впровадження інформаційних
технологій під час створення
сучасної моделі уроку

Спортивно-
патріотичного циклу

Шпак О.В.

Застосування елементів інформаційних
технологій в освітньому
просторі НУШ на уроках
фізичної культури

Спортивно-
патріотичного циклу

Чоповський О.В.

Інформатизація в роботі
спортивних
гуртків як засіб розвитку
самостійності
та позитивного ставлення
до фізичної культури

Спортивно-
патріотичного циклу

Старовойтов М.М.

Використання новітніх
інформаційних технологій
під час вивчення окремих
тем предмету «Захист України»


Кiлькiсть переглядiв: 1578

Коментарi